שאלות ותשובות – מצב ביטחוני

אני בחו״ל כרגע ובוטלה לי הטיסה. מה עלי לעשות?

לצערינו אין באפשרותנו לסייע במציאת טיסות חדשות, אנו מציעים לפנות לחברת התעופה לקבלת סיוע במציאת טיסה חדשה.

אם טיסתכם לישראל בוטלה או התעכבה, פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם תוארך באופן אוטומטי ב-2 ימים נוספים עם סיום הפוליסה המקורית. ללא עלות וללא צורך ביצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות.

אם תידרש הארכה נוספת בתום היומיים אנא צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות

שימו לב, מרבית חברות התעופה כפופות לחוק התעופה הבינ”ל, לפיו עליהן לפצות את לקוחותיהם במקרים של עיכוב, שינוי או ביטול הטיסה.
במידה ונודע לך על שינוי בטיסתך, אנו מציעים שתפנה לחברת התעופה על מנת לבדוק מה הפיצוי שמגיע לך.

לפרטים נוספים אודות זכויותיכם בעת ביטול טיסה, לחצו כאן

בשל המצב הביטחוני הטיסה שלנו נחתה ביעד שונה מהיעד בו היינו צריכים לנחות ואנו נאלצים להעביר כאן לילה.

במקרה שבו טיסתכם נחתה ביעד שונה מהיעד המתוכנן, באחריות חברת התעופה לפצות אתכם בגין הלילה במדינה בה הנכם שוהים. עליכם לפנות אל חברת התעופה על מנת לדרוש את הפיצוי.
אם טיסתכם לישראל בוטלה או התעכבה, פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם תוארך באופן אוטומטי ב-2 ימים נוספים עם סיום הפוליסה המקורית. ללא עלות וללא צורך ביצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות.

אנחנו נמצאים כרגע בחו"ל הטיסה שלנו חזרה לארץ מתעכבת. מה עלי לעשות?

במקרה של עיכוב טיסתכם במעל ל-90 דקות, מבוטחי פספורטכארד יכולים להשתמש בשירות ה-Flight Delay המאפשר לקבל וואוצ’ר כניסה ליותר מ1200 טרקלינים ברחבי העולם במקרה עיכוב.

שימו לב, על מנת להבטיח את קבלת הוואוצ'ר בעת העיכוב, יש להירשם לשירות טרם טיסתכם.
לחץ כאן להרשמה 

איזה חברות תעופה ביטלו את טיסותיהן לישראל ומישראל?

לנוחיותכם, אנו מעדכנים באופן שוטף את כל המידע אודות טיסותיהן של חברות התעופה הישראליות והזרות נכון למועד העדכון שבעמוד.
לצפייה ברשימה המתעדכנת לחצו כאן

קבלתי צו 8 ואני צריך לבטל או לקצר נסיעה, מה הכיסוי?

אין כיסוי בפוליסה לקיצור נסיעה בעקבות גיוס לצו 8.
במקרה שנרכשה הרחבה לקיצור/ביטול נסיעה הפוליסה מכסה את הוצאת ביטול הנסיעה טרם היציאה מהארץ עקב צו 8 שהתקבל בשבוע שקדם לנסיעה, זאת בכפוף לקבלת כל המסמכים הנדרשים לפי תנאי הכיסוי בפרק 8 בפוליסה.
במקרה זה באפשרותך להגיש את התביעה ישירות למוקד השירות שלנו או דרך סוכן הביטוח.

לכל שאלה נוספת, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו 24/7:

בטלפון- 972-98920930+
בווטסאפ- 972-50-6708544+
בשיחה ללא עלות מטלפון נייד עם גישה ל-WI-FI בעזרת הלינק –
לחצו כאן לחיוג