גנבו לכם את הטלפון הנייד בחו”ל?
אם רכשתם את הכיסוי המיוחד, אתם יכולים להיות שקטים. פשוט עקבו אחרי ארבעת הצעדים הבאים:
- התקשרו מיד לחברת הסלולר, בה אתם מנויים ובקשו לנתק את הקו ולבקש אישור ניתוק קו כדי שתוכלו לצרפו תביעה.
- התקשרו למוקד שירות הלקוחות של פספורטכארד ודווחו על הגניבה.
- גשו לתחנת המשטרה המקומית, דווחו על הגניבה וקבלו אישור רשמי.
- אחרי שתחזרו לארץ, הכנסו לאיזור האישי, מלאו את פרטי התביעה, צרפו אישור מהמשטרה המקומית על גניבת המכשיר ואישור ניתוק קו מחברת הסלולר/אישור רכישת סים מקומי. אם המכשיר שנגנב נרכש בשנה האחרונה, צרפו גם את קבלת הרכישה.
שימו לב – הכיסוי מתייחס לגניבת מכשיר סלולרי בלבד, ולא מיועד למקרים של אבדן או נזק.
שליחת מידע ומסמכים
לנוחותכם, תוכלו להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:
האיזור האישי – PassportCard שלי, בו תוכלו גם לעקוב אחר הטיפול בתביעתכם בזמן אמת.
אימייל – pcsr@passportcard.co.il
מענה אנושי בצ’אט בווטסאפ- 0506708544
פקס – 972-9-8920931+
דואר – ת.ד.8767 נתניה 42504