הגשת תביעות ביטוח

רוצים להגיש תביעה?

אתה מוזמן לעיין ב- PassportCard שלי – האזור שלך, המאפשר לך לפתוח, לנהל ולעקוב אחר תביעות בלחיצת כפתור.

  • במקרה של אובדן מזוודות – גשו לחברת התעופה ודווחו. אם התקרית אירעה במהלך טיסה, הגישו תביעה לחברת התעופה ובקשו אישור רשמי. עם החזרה לארץ היכנסו לאזור האישי ומלאו את פרטי התביעה, אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור תשובת חברת התעופה, קבלות רכישה על הציוד האבוד ומסמך המעיד על עלותו.
  • במקרה של תביעה לביטול טיול, אנא שימו לב למידע בעמוד הבא.
  • האם קיבלת טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשת בכרטיס? חבל, אבל לא רע. היכנסו לאזור האישי, מלאו את פרטי התביעה וצרפו קבלות על תשלום ומסמך רפואי המפרט את האבחון והטיפול. אם נדרשים מסמכים רפואיים נוספים, אנו נודיע לך בהקדם האפשרי. אם תביעתך תאושר, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינת או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתך. אנו מתחייבים לטפל בתביעה רפואית תוך חמישה ימי עסקים.
  • במקרה של גניבה – היכנסו לאזור האישי, מלאו את פרטי התביעה, וצרפו דו"ח משטרה או אישור ממוביל אווירי או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.
  • במקרה של גניבת טלפון נייד בחו"ל? אם רכשתם את הכיסוי המיוחד, אתם יכולים להיות שקטים. לחץ כאן להנחיות.

טופס תביעה

כמו כן, באפשרותכם להוריד את טופס התביעה הרלוונטי, למלא אותו ולשלוח אלינו בצירוף המסמך המתאים.

לנוחותכם, תוכלו להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:

האיזור האישי – PassportCard שלי, בו תוכלו גם לעקוב אחר הטיפול בתביעתכם בזמן אמת.

אימייל – pcsr@passportcard.co.il

מענה אנושי בצ’אט בווטסאפ- 050-6708544

פקס – 972-9-8920931+

דואר – ת.ד.8767 נתניה 42504

לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לקרוא את הפוליסה המלאה